Virksomhedsprofil
Sjællandsk Rengøring A/S er en familievirksomhed, der blev grundlagt i 1985. I dag beskæftiger vi over 150 forskellige mennesker, og servicere over 300 virksomheder. Nogle på ugentlig basis og andre på dagligt basis.
Med over 30 års erfaring har vi erfaringen i at tage hånd om din rengøring, hvad enten det er dagligt rengøring, et par gange om ugen, en hovedrengøring eller vinduespolering.
Vi har specialiseret os inden for følgende fokusområder:
- Erhvervsrengøring
- Skolerengøring
- Vinduespolering
- Polish (Gulvbelægning, for at beskytte eksempelvis lineloumsgulve)
- Linnedservice (Toiletpapir, håndklæder, sæbe og lignende)
Erhvervsrengøring kan være rengøring på dit kontor, hvad enten det er 100m2 eller 10.000m2, det er skoler, institutioner, industrilokaler eller butikker. Hvis du har et kontor, så klarer vi opgaven.
Mange af vores kunder får også pudset vinduer, skiftet håndklæder eller fyldt toiletpapir løbende på toiletterne, da der er flere fordele i at have samlet alle serviceydelser under én paraply.
Den gamle skole
I vores arbejder vægter de gode, gamle dyder højt, såsom kommunikation, ordentlige forhold (både for kunder såvel medarbejdere) og god service.
Hos os skal du ikke igennem flere led, hvis du skal tale med din inspektør – eller direktør. Vi er kun et opkald væk. Eller et besøg, hvis du foretrækker det. God kommunikation er oftest alfa og omega for et godt samarbejde, og det er derfor, vi vægter det højt i vores daglige arbejde.
Vi tror på, at vi kommer længst ved at behandle vores kunder, men også vores medarbejdere pænt. Det betyder, at vi selvfølgelig lytter til vores kunder, når der er ændringer til arbejdsplanen, eller hvis der er behov for at korrigere rengøringen. For medarbejderne betyder det, at vi løbende efteruddanner dem i nye værktøjer,som hjælper medarbejderen med at varetage rengøringen på den mest skånsomme måde med nye rengøringsmaterialer.
Flere undersøgelser viser, at god service er en mangelvare i dagens Danmark. Men det skal det ikke være hos os! Vi lytter til vores kunder, når de henvender sig, og vi vil gøre, hvad vi kan for at levere den gode service